Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Velkommen til Hudya!

Ofte stilte spørsmål

Hudya har inngått avtale om å overta Telipols mobilkunder fra 1. desember 2018.

For deg som er Telipol-kunde betyr det at mobilabonnementet ditt overføres til Hudya.

Du beholder og kan bruke mobilabonnementet ditt slik du er vant til, med akkurat samme SIM-kort og Telenor-dekning.

Alt blir som før!

Når du overføres fra Telipol til Hudya kan du være trygg på at vi skal ivareta deg på beste mulige måte.

Vi vil være tilgjengelige for deg hvis du lurer på noe eller trenger hjelp.

Hva betyr dette for deg?

Du vil mest sannsynlig ikke merke så mye i hverdagen.

Vi kan forsikre deg om to ting:

1. Du kan bruke abonnementet ditt akkurat som før når du overføres til Hudya.

Abonnementet blir som du er vant til, med samme pris og vilkårsamme SIM-kort og samme Telenor-dekning.

2. Du får også nye fordeler og kan spare tid og penger på Hudyas andre produkter.

Med andre ord, du har et av markedets aller rimeligste mobilabonnement både før og etter 1. desember 2018.

Nedenfor har vi svart på noen spørsmål som du kanskje har om endringen.

Du kan også lese mer på telipol.no/hudya.