Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Simply the best!

Denne uken fikk vi en skikkelig gladnyhet i fanget! Vår partner Frende gikk til topps i kundeundersøkelsen EPSI 2018, og har Norges mest fornøyde forsikringskunder. Vi er stolte partnere og gratulerer så mye!

Det har falt seg naturlig å nynne på Tina Turners gamle hit «Simply the best» denne uken, til ære for vår partner Frende.

Å gå til topps i den anerkjente kundeundersøkelsen EPSI Rating, ja, det henger høyt.

Undersøkelsen viser at vår partner Frende har:

  • Norges mest fornøyde forsikringskunder
  • Norges mest lojale forsikringskunder
  • Solide skadeoppgjør

Dette er skikkelig stas, og vi er imponerte over jobben vår partner gjør. Det er faktisk tredje året på rad at de gikk frem på målingen, og de oppnådde rekordskår i år.

Bekrefter valg av partner

Det heter jo at når det regner på presten, så drypper det på klokkeren.

Det er sånn vi føler det i Hudya nå!

En ting er at vi har en attraktiv samarbeidspartner; det er alltid fint å få bekreftet valgene vi gjør.

En annen og mer viktig ting er at vi selger forsikringprodukter med enda større selvtillit og stolthet nå. Det er viktig for oss i Hudya at våre kunder får det beste som er!

Når vi har forsikringsgjennomganger med kundene våre, understreker vi hvor viktig det er å velge riktig forsikring til riktig pris.

Det er smart og lønnsomt å se på pris i forhold til dekningen man får den dagen man trenger forsikringen. Det er der de store pengene ligger i det lange løp.

Å kunne legge til at Hudyas kunder får forsikringer levert av Frende som har Norges mest fornøyde og lojale kunder med solide skadeoppgjør, ja, det er absolutt en ekstra boost!

Gratulerer til Frende og takk for jobben dere gjør, det er motiverende og betryggende!