Den 1. februar nådde vi en milepæl i Hudya, og feiret 3 måneder som rådgivere og tilbydere i forsikringsmarkedet.
Vi kan se tilbake på 90 dager med hardt arbeid og konstant tilpasning og nyorientering. Nye systemer, nye produkter og nye ansatte har blitt omsatt til struktur, kunnskap, kompetanse – og mange nye kunder!
Det er spennende og utfordrende å være ny aktør i markedet. Det merker særlig de dyktige rådgiverne våre som sitter i front for alt vi gjør.
Vi er så stolte av dem! De snakker med kundene og gjør en formidabel jobb med å fortelle om Hudya og tilby riktig forsikring til riktig pris!
Vår entusiastiske leder av Hudya Distribusjon i Bodø, Ole Jørgen Nordbakken, rapporterer om et kvart år med glede, frustrasjon – og mye moro!
– Det har vært en bratt læringskurve for oss alle. Men når vi avslutter januar med salgsrekord, viser det jo at vi har knekt noen koder og når frem med budskapet vårt, sier han fornøyd.
Og den viktigste erfaringen? Ole Jørgen er ikke i tvil.
– Det er å terpe på kunsten å stille spørsmål, og lytte til svarene som kommer. Det er vårt sikreste kort for en vellykket start på en spennende kundereise! Hudya tilbyr kundene riktig forsikring til riktig pris. Det er en hverdagstjeneste de trenger, og vi hjelper til med å avdekke behovene hver enkelt kunde har, forklarer han.
«Hudya tilbyr kundene riktig forsikring til riktig pris. Det er en hverdagstjeneste de trenger, og vi hjelper til med å avdekke behovene hver enkelt kunde har.»
Her er noen høydepunkter fra våre første 90 dager med salg av Hudya forsikring levert av Frende:
Om du skulle være i tvil, så er vi fremdeles gründere i Hudya.
Alle må ta i et tak der det trengs, og gjøre både det man er god på og dårlig på.
– Som forsikringsmann har jeg – i tillegg til å coache våre rådgivere – også tatt min skjerv som vaktmester, oppvaskhjelp og samtaleterapeut. Og jeg er definitivt best på å coache i kundesamtaler, for å si det sånn, avslører vår mann i nord før han løper videre .